maandag 24 december 2012

5 jaar Quest met de beste wensen.

Pe bedankt voor de foto
Deze week is het 5 jaar geleden dat ik voor het eerst in een velomobiel zat. Op dat moment reed ik nog op een gewone ligfiets (een Baron). En was ik op zoek naar een velomobiel die stabiel, snel en waarin ik droog mijn woon-werk ritten kon maken.


Via Pe Koomen maakte ik voor het eerst kennis met de Quest en was toen  geheel verkocht. Inmiddels zo’n 45.000 km gereden met Quest 254 & 385. Vele woon-werk, fietsvakanties, toertochten op ijs en wegdek en wedstrijden op de baan en op de weg.  Terug op de Atb, race of gewone ligfiets zit er niet in.   Met deze velomobiel kan je in vele weersomstandigheden rijden.

Het mooiste is op het ijs. Comfortabel fietsen en harder gaan dan de schaatsers.
Laat die winter maar komen!
Voor diegene die ik bij de OBT mis :) prettige feestdagen en de allerbeste wensen voor 2013
 
 
 

Geen opmerkingen: