zaterdag 9 januari 2010

Wie besteld er nu een "winter" witte Quest?


Wie besteld er nu een witte Quest in dit weer ?? Ik dus. Mijn vorige was een gele en die valt op in deze winter periode. Een witte quest niet! Toch er zitten ook voordelen aan. De basis kleur van de Quest is wit, hij is dus lichter in gewicht (ongeveer 1 kilo) Dit compenseert het gewicht van (bij mij weer) de reflecterende striping en reclame waardoor hij in het donker weer beter zichtbaar is. Wit “reflecteert” ook de zonnestralen en zo ook de warmte van buitenaf, zodat het rijden in de zomer koeler moet zijn. Bij verkoop haal je de reclame ervan en bij over spuiten ziet hij er weer als nieuw uit en behoud hij zijn gele gewicht. Of gewoon… ik wilde nu eens een witte proberen.Vandaag zou ik hem ophalen in Dronten, echter door het extreme “witte” winterweer schuif ik dit door naar volgende week. (het paadje op de foto is het weggetje achter ons huis naar de dijk)

2 opmerkingen:

Mick zei

Beste Cees,
Het is "Wie bestelt...." (wist je wel hé?).

Quemo zei

LEEEEUUUUK! Die onderste foto, een zoekplaatje. Zoek de Quest :D

Ik zie hem niet. Waar zit hij verstopt?

;)