vrijdag 26 december 2008

(vervolg) Voorbereiding Oliebollentocht.

Inmiddels heeft de Quest zijn proef bepakking gehad en daar valt goed mee te rijden.
Ruimte zat. De weersomstandigheden (voorspelling) voor de heenrit in het donker zijn minder. Het wordt dik onder de 0 graden en de gevoelstemperatuur zal daar nog verder onder gaan. Er is geen licht van de maan dus zal ik veel gebruik maken van de extreme voorlamp wat meer energie verbruik zal geven. Zeker in combinatie met een lage temperatuur zal de accu gauw leeg zijn. Ik neem in ieder geval mijn eigen gemaakte reserve accu mee. Door de lage temperatuur zal de gemiddelde snelheid lager zijn. Ik hou het maar op 30 km. en is de verwachting dat ik van de 3 ½ uur er 2 ½ in het donker rijd (zonopkomst 08.45 uur). Sneeuw en ijs blijven hopelijk weg maar …. is in onderstaande link wel te doen. Tot zondag.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

tot zondag:P ik ga straks ook ff "proef' rijden met alle bebakking, even rondje a'dam-rijnkanaal-diemen denken ik, rondje van ongeveer 25 km:P lekker zonnig vandaag!! doe voorzichtig aan bee save on you trip!

groetjesss