donderdag 27 maart 2008

Sponsor zoektocht


Nu mijn keuze voor een Quest vast staat, probeer ik toch of het mogelijk is om een sponsor voor deze fiets te zoeken. (Heb nog tijd genoeg) Ik kom zelf uit het wedstrijd wielrennen en zonder sponsors zou dit onderdeel toch minder goed draaien.

Er staan diverse sites (ook onder de Quest velomobielen) hoe sponsors te benaderen zijn… Bijvoorbeeld:
http://home.wanadoo.nl/p.de.rond/Hoe%20kom%20je%20tot%20aanschaf%20van%20de%20ligfiets.htm

Sommige heb ik goed doorgelezen echter ik mis een belangrijk punt, een sponsor zoeken gaat makkelijker als deze een “bekende” is … (De stap er naar toe is eenvoudiger) en hij moet het ook leuk vinden . (Die er een uitdaging in zien).

Mijn zoektocht start in onze kennissen & vriendenkring naar diegene die een eigen bedrijf hebben en die verwantschap hebben met fietsen. In mijn achterhoofd neem ik de informatie van diverse website's mee ... Mocht dit niet lukken dan ga ik op zoek naar de bedrijven zonder kruiwagen.
...Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen: