zondag 9 maart 2008

Fiets & Hondenkar


Vandaag naar de hondentraining geweest, niets bijzonder dat gebeurd elke zondag. Het laatste stuk fiets ik met een aanhanger(hondenkar), omdat de westfriesebrug bij Kolhorn er al een paar maanden uitligt(brug zit er nu weer in) zet ik mijn auto daar neer om het laatste stuk per fiets naar de hondenclub te fietsen.
En ik heb een hond die dat "vreselijk" vind om in zo'n kar te zitten. Hij jankt & blaft er over. Een paar Km. is niet zo erg maar vandaag moesten we de halve Wieringermeer door omdat onze auto in gebruik was... en dan staan mensen je toch raar aan te kijken ..zowiezo naar die kar maar dan ook met zo'n gillende hond erin.
Maar het is weer gelukt en ..opmerkingen .. die ben ik gewoon zins ik op een ligfiets rij .. maar vandaag was wel uitzonderlijk... Toch..
blik op oneindig en lachen blijven.

Geen opmerkingen: