dinsdag 26 februari 2008

Quest een Mercedes, sunrider een lelijke eend (2CV)?


Zelf volg ik de verkoop van de quest van Wim Schermer op de voet. Wat ook interessant is, zijn de discussies op /wimschermer.blogspot.com/ Op het artikel “biedingen naar record hoogte”. Wim zijn Quest gaat voor een hoog bedrag weg en staat nu al op 7250 € ..En…de meeste biedingen komen in het laatste uur as 4 maart

Ik krijg er geen gejodel gevoel van als ik deze bedragen langs zien komen. Heb zelf ook geboden maar dit zijn bedragen waar je even van moet slikken. Pe Komen schrijft op zijn blog: http://www.questie-van-tijd.blogspot.com/ (Echt leuke blog om te lezen) Dat een Mercedes (quest) niet voor een Lelijkeendjes (sunrider) prijs weggaat.

Maar ik vraag mij werkelijk af: of een tweedehands Mercedes wel zoveel verschilt met een tweedehands lelijke eend (2CV) in prijs?? Deze nieuwe fiets krijgt zijn testritten nog en dan kunnen we vergelijken.

Een Quest is het paradepaardje van de velomobielen maar hij gaat zo wel een paar keer over de kop, wat voor nieuwe kopers 2e hands of nieuw geen goede ontwikkeling is.

Geen opmerkingen: