zaterdag 16 februari 2008

D-Day


Het is D-DAY
Vandaag zou mijn zoektocht kunnen eindigen.
De quest169 is per opbod tekoop aangeboden.
Het lijkt wel de E-bay site, echter het aantal geintresseerde is kleiner maar wel veel fanatieker om deze quest over te kunnen nemen.

1,5 jaar oud en 10.000 km. op de teller, je zou dan verwachten dat de prijs onder de nieuw waarde zou zitten.
Niets is echter minder waar, het 1ste bod is al 4500€, het 2e bod 5600€, mijn bod is 5700€, dan 5750, mijn bod op 5800 en staat de laatste dag tot 16.00 nog steeds boven aan.
Om 16 feb.18:00 uur is de afsluiting en als na 15 min. niet telefonisch hoger wordt geboden is de quest verkocht.
Gespannen wachten.... Ik heb een plafond prijs met moeders besproken en weet hoe ver ik kan gaan.. echter ik heb niet veel ruimte meer.
We zitten al op camping stoelen :-) en ik heb het gevoel dat mijn hart af en toe over slaat.

Echter om 16:30 komt er een hoger bod van 6000€ mijn plafond prijs en moet ik afhaken.
Toch het bieden loopt nog verder, om 18:00 uur is het bod 6150€ echter het bieden gaat door en eindigd op 7000€

Mijn velodroom is ontploft, toch mocht ik mij een aantal dagen virtueel eigenaar noemen van Quest169..
Het zoeken gaat door!

1 opmerking:

Anoniem zei

heb je gezien dat de 7000 uiteindelijk geen geldig bod is geworden... Moeilijk als je nu graag een quest wil hebben, hopenlijk vind je er snel eentje.
groeten,
Herman Boer