dinsdag 24 december 2013

Oliebollentocht "afterparty” !


De oliebollentocht 2013 wordt  door mij in een andere vorm gereden. Op 2e kerstavond vertrekken richting Tilburg is niet haalbaar.  Zie ook vorig blog bericht.  De oliebollentocht zelf laat ik schieten dit jaar. Echter de rit heen en terug naar Tilburg op 27 en 28 december wil ik graag rijden.  Op 27 december vertrek ik smorgens rond 07:00 uur  vanuit Hippo en hoop dan rond 16:00 in Tilburg aan te komen, waar de velomobielentoertocht  OBT 2013 net zal finishen.  Zodoende kan ik de meeste fietsmaten nog spreken en sluiten we 2013 leuk af. 
Eigenlijk ga ik voor de “afterparty”. Wie weet wordt het nog een nieuwe trend J
Overnachten gebeurd samen met  de “westfriezen” velomobielclub in de Bernardhoeve in Oisterwijk. En rijden we samen weer terug richting Kop van Noordholland. 
Voor mij in totaal 450 km. fietsen. In 2010 heb ik dezelfde rit gereden in een winterspektakel, toen met oliebollentocht (dus eigenlijk heb ik deze OBT al gereden J )
Mochten er velomobielen willen aanhaken geen probleem J


Voor iedereen fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 201
(En wat jullie mij toe wensen, wens ik jullie ook toe ;)

4 opmerkingen:

Wim zei

Als je Quest zelfs als vuurpijl te gebruiken is, dan is het 'reflectie-ontwerp' toch wel echt geslaagd.

Ik blijf dit toch echt een heel mooi ontwerp vinden.

Zelf ben ik met mijn XS ook constant bezig om de zichtbaarheid nog meer te vergroten.
Mijn laatste poging daartoe is 'het zwaailicht'.
Ik heb van de XS met het zwaailicht een aantal foto's op mijn blog staan, zodat iedereen kan zien hoe dat eruit ziet.

De Bobslee zei

Dag Cees,

Heb je toch nog een leuk tochtje om te rijden! Inderdaad een leuke kaart met je fiets op deze manier!

Groeten, Adri.

Cees zei

Alleen de wind voorspelling is niet zo gunstig. Maar dat bekijk ik smorgens vroeg als ik (eventueel) weg gaan.

Peter de Rond zei

Ja, Cees dat wordt nog een hele trap naar Breda met die wind die ze verwachten, storm nr. 4 hebben ze het over, als je maar geen vuurpijl wordt met deze opdruk. Ik laat verstek gaan dit jaar. volgend jaar beter.