zondag 15 december 2013

Gezocht: vervoer enkeltje naar Brabant op 27 december


Dit jaar wordt de Oliebollentocht op 27 december in Tilburg gehouden. Lange afstanden is voor een (velomobiel)rijder geen probleem en het is ook de uitdaging om dan met de velomobiel heen te gaan.  Vanmiddag hebben we een “OBT vergadering” gehouden om met de rijders hier uit de buurt richting OBT Tilburg te rijden. Echt een prachtige route en leuk om te rijden… echter start vanuit Hoorn 27 december om 00:00 uur. Houd in dat ik savonds 2e kerstdag om 22:30 vanuit huis (Hippo) moet vertrekken.  Het thuisfront en mezelf had daar moeite mee, omdat de kerstdagen wordt aangegrepen om elkaar op te zoeken.   Blijft er voor mij niets anders over om thuis te blijven of…… Mocht iemand  smorgens 27 december richting Tilburg gaan (of in de buurt kan afzetten) en heeft nog plaats vrij voor mij en mijn quest (wil er graag voor betalen) dan gaan ik graag mee.
Terug rij ik dan mee (op de fiets :) met de mannen uit Noord-Holland
Alvast bedankt voor het lezen

Email: roozendaalcees@hotmail.com

5 opmerkingen:

Robert-Jan zei

Een dapper en weloverwogen besluit Cees! We hopen je daar toch te zien!
Tot de 27e

Wim Schermer zei

Hi Cees,
Inderdaad verstandig om voor deze mogelijkheid te kiezen. Ik zou ook graag meerijden, maar de situatie thuis is te onzeker om dit af te kunnen spreken.
Ik hoop dat het je lukt.
Groeten,
Wim

De Bobslee zei

Dag Cees,

Het thuisfront is natuurlijk van groter belang dan een tochtje meefietsen, hoe leuk dat ook is!
Hopelijk lukt het je om een lift te vinden, dan is iedereen tevreden. Anders volgend jaar weer een nieuwe kans.
Succes!

Groeten, Adri.

Robbedoes zei

Hoi Cees,

Via facebook al het nodige gemeld.
Ik zal morgen op de zaak eens een balletje opgooien zodat we wat definitieve plannen kunnen smeden.

Gr
Rob

Willem zei

Helaas moet werken ben alleen de 28e vrij.