dinsdag 7 oktober 2008

Yellow submarine


De race fiets (bukker) gebruik ik niet meer sinds ik de Quest rijd. Afgelopen week was het echt rotweer. Veel regen & wind in alle soorten en vormen. Het rijdt niet prettig maar droog blijf je wel . (mijn fietsende collega’s kwamen verzopen met hun “bukker” op het werk). Op de route naar mijn werk liggen ook 2 fietstunnels die onder een snelweg (N99) en onder het spoor (Den Helder) door, echter bij slecht weer kunnen ze ook weleens vol lopen. Ik wacht dan tot een fietser er door heen gaat (want de hoogte van het water kan je heel slecht inschatten) bij meer dan 20 cm rij ik ook om (ik vaar er dan meer door en schep teveel water, wat slecht is voor de draaiende onderdelen…) echter dit weekend was het wel echt dramatisch (zie link wieringernieuws) ... Toch er door heen ... was mogelijk als "Yellow submarine"

1 opmerking:

marcel beekmans zei

http://nl.youtube.com/watch?v=mdeHYlfnd_g

blijft een mooie liedje:P The Beatles "Yellow Submarine"