donderdag 11 juni 2015

Naar Cycle-Vision en Zicht.

Fietsroute naar Cycle Vision 2015

Volgend weekend vertrekken de Wieringers en West-Friezen richting limburg naar het (lig)fiets treffen Cycle Vision. Vanaf Wieringen gauw 245 km. Fietsen. Vorig jaar hebben we deze rit ook gefietst (zie blog) en van alles meegemaakt. Zelf doen ik mee met diverse  wedstrijden op CV maar in de top zal ik niet eindigen met zon rit hier voor … We slapen in Deurne bij een uitstekende B&B.
Bij B&B Deurne

De laatste maanden weinig berichten geplaatst vanwege diverse verbouwingen thuis en op mijn werk. Over de woon-werk ritjes valt weinig te schrijven behalve dat het een verademing is dat het gras weer gemaaid is… wat een uitzicht hebben we weer .. :)



1 opmerking:

Arnold, Hoorn (West-Friesland) zei

Ik heb er al helemaal zin in, zelf zal ik wat vrijwilligerswerk doen op de Zaterdag. Hebben jullie ook even rust !!