zondag 7 oktober 2012

L.E.L. voorbereiding en keerpunt


A.s zondag 14 oktober is de laatste tijdrit voor velomobielen en liggers; De L.E.L (Lelystad - Enkhuizen - Lelystad) ruim 50 Km. stoempen op een fietspad.
Mijn voorbereiding is weleens beter geweest. Door het slechte weer van de afgelopen weken en een hardnekkige verkoudheid (nog steeds zit de kop vol) kon ik niet mijn kilometers maken dan alleen mijn woonwerk verkeer.
Toch de L.E.L is een wedstrijd met daarin vele andere wedstrijden :) Zelf ga ik voor mijn eigen tijd en waar ik sta tussen de andere velomobielen. Daar naast is het weer een feest van herkenning met andere rijders.  Voor mij toch aardig afzien die dag.  Met de fietsrit Hippo - Lelystad en de LEL dijk even heen en weer. Maar het is wel leuk om te doen en om je grenzen op te zoeken.
Tot volgende week.

Noot ; Ik heb de video van het keerpunt bijgevoegd, omdat we daar ...heen via het fietspad en terug via het werkpad rijden (dat wil nog weleens verkeerd gaan :)

1 opmerking:

Piet zei

Toch niet eerlijk dat velomobielrijders geholpen worden met het keren?

Gewoon uitstappen en gaan.. Lowracers moeten het toch ook zelf oplossen? Competitievervalsing..

Helaas fietsje nog niet af anders had ik wel meegedaan.