zondag 9 september 2012

Velomobiel seminar Toertocht & Rondje IJsselmeer (Deel 1)

Klik op de videolink beneden hoe het savonds ging
7 september begon het Velomobiel seminar met een feest sávonds met Schneewittchen (zie video link beneden). En de dag erop een tourtocht met alles erop en er aan, met mijn afsluitende rondje IJsselmeer.
Er gebeurde van alles en wie er niet was heeft heel wat gemist.

Ik had besloten mijn route zo in te plannen dat ik heen over de L.E.L. dijk ging en terug over de afsluitdijk, zo combineerde ik dit gelijk met een “klein” fietsrondje IJsselmeer.

Het begon al op de LEL dijk, normaal een oer saai slecht fietspad maar daar al fietsende met mijn gedachte over het avondfeest met “Sneewittchen” Hoorde ik plotseling een motor geluid naast mij, waar een watervliegtuig lande nabij Checkpoint Charlie. (heel apart).

Via Lelystad (het snelle fietspad) ben ik richting Dronten gereden. Het fietspad naast de nieuwe snelweg is ook gereed zodat je nu nog sneller naar Velomobiel.nl kan fietsen.
Maar heb daar maar een klein stukje op gereden en ben richting camping “Wisentbos” gereden. Op de fietspaden dwars achter Lelystad staat het gras meters hoog en je hebt totaal geen zicht op je omgeving (waarschijnlijk maai bezuinigingen?)

Op de camping aangekomen (wat een pracht camping) had Paulus met zijn organisatie team. Al een soort leger tenten op gezet (ik voelde me direct helemaal thuis J  Naast vele tentjes van de mannen, die wel tijd vrij konden maken om de lezingen te volgen op het seminar.

Na het rondom “soppen” onder de douche. Konden we aanvallen bij de barbecue. En zo kon ik onze Marianne “Sneewittchen”ongeschminkt zien.  Al die vooroordelen (Blerrende naakte Nina Hagen) vielen gelijk weg (wat een leuke, gevoelige knappe vrouw)
 
Zie Video SCHNEEWITTCHEN.

Het optreden van haar, na de BBQ (een waar feest van herkenning) bevestigde dat.  Lee had zijn Milan al voorgereden, om Sneewittchen haar optreden wat op te leuken. Maar moest wel even ingrijpen… voor dat het achterwerk van Sneewittchen een afdruk kon nalaten op zijn Milan.
 
 
 

1 opmerking:

Corn-Dolly zei

Wat een leuke foto's en vooral die film is geweldig goed gelukt.
Idd mooi, griezelig en romantisch act. Het was erg indrukwekkend en je hebt het goed vastgelegd.
Memorabel.