maandag 11 augustus 2008

Geparkeerd in paardenstal van Napoleon

Vandaag de eerste woonwerk rit naar Den Helder (marine Erfprins)heen en terug 46 km. De quest km’s zullen nu hard oplopen. ( ruim 10.000 per jaar alleen aan woonwerk km’s). De eerste km’s zijn droog maar op de balgweg begint het langzaam te regenen. De stroomlijn kap heb ik voor boven mijn trappers geschoven zodat ik onder het rijden deze kan pakken en snel het instapgat kan afsluiten. Binnen een paar sec. zit je comfortabel droog en is de quest weer meer gestroomlijnd. Op mijn werk aangekomen neemt hij in de fietsenstalling voor mijn werkplek aardig wat plaatsen in beslag zodat het even zoeken is naar een eigen stalling.
Op fort Erfprins (fort la salle) zijn nog aardig wat nissen en holen en een plek is gauw gevonden.
Hij staat nu in een oude paardenstalling uit de tijd van Napoleon.
Die man moest eens weten wat voor aerodynamisch vervoersmiddel met paardenkrachten er nu in zijn stalling staat.

Geen opmerkingen: