donderdag 1 september 2011

Naar de bron v/d Maas (met Video) met slecht terugkomende jagwire.


Er is al veel over geschreven door mijn mede Vogezen(st)rijders. Hier bij mijn video deel aan deze toerrit voor velomobielen naar de Bron v/d Maas. Vorig jaar hebben we Rondje Ierland gereden met minder regen,  dit jaar was het bijna elke ochtend behoorlijk vochtig  waardoor er steentjes aan de banden plakte, hierdoor had Jan het record aan lekke banden met Katinka op een  2e plaats.


Hierbij de video "Naar de bron v/d MAAS

De fietsroute in Frankrijk langs de Maas was prachtig.  Alleen moesten we een paar keer de Maas oversteken (en verkeerd rijden is direct klimmen.) en stonden de fietsbordjes niet allemaal op hun plaats. Gelukkig kon de GPS van Wim makkelijk de route op pakken en anders konden we terugvallen op de kaart of een van de andere “GPS’en” gebruiken. (wat niet altijd makkelijk ging.)
Pe in vakantie teneu














Zelf had ik voor deze trip mijn remkabels vervangen door JAGWIRE’s Helaas bevallen deze niet. Doordat ik kleine remtrommels is waarschijnlijk de veerkracht van de kleine trommelrem iets minder waardoor de centrale remhendel niet goed terugkomt (ook Jan Geel had hier last van)..

Heeft iemand nog een idee hoe dit op te lossen??

Zelf was ik zo stom om na de 2e dag mijn buitentent te laten hangen in Maastricht, gelukkig kon ik in de enorme legertent van Esmee.  Iedereen bedankt die zich voor ons hebben ingezet, jullie waren geweldig.
Onze toekomstige Camper??

Geen opmerkingen: