woensdag 6 februari 2008

Quest’s in de uitverkoop ?


Misschien is het toeval maar het valt wel op dat er op ligfietsplaza 4 x een quest wordt aangeboden.
Of zullen deze eigenaren misschien een voorgevoel hebben dat de markt op een kantel punt staat ?

Voor de oudste, een zeven jaar oude quest is de prijs al 4590 €.
De jongste quest (169) gaat per opbod, het zal mij benieuwen waar de prijs op uit komt.
Deze zal waarschijnlijk dik boven de nieuwprijs komen van 5990€

Deze 2e hands prijzen zijn eigenlijk te gek voor woorden.. maar als de wachttijd voor een nieuwe quest meer dan 3 jaar zal zijn … is het wel de snelste manier om aan een velomobiel te komen.

Zelf ben ik niet van plan om zo diep voor een 2ehands in de buidel te tasten ..
Toch …Ik vraag me eigenlijk af: of het wel realistisch is om een bestelling te doen ? als je pas jaren later de fiets geleverd krijgt.
Zelf hoop ik ..dat er wat meer concurrentie voor deze fiets komt .. Het is nog steeds een topper..
Tot die tijd … zullen de 2e hands prijzen van de quest de pan uit blijven rijzen..
Zelf schiet ik mijn pijlen nog steeds op een andere velo... of .. de markt veranderd.

En vraag me af.. Wanneer ik die sunrider ..een keer kan uit kunnen proberen?

Geen opmerkingen: