woensdag 20 februari 2008

De Pluim, zeker voor nieuwe velomobiel-makers.

Na Quest 169 gaat nu Quest 195 in de verkoop per opbod
Deze is jonger en ik vrees dat mijn plafond bedrag het niet gaat halen.
4 maart is D-Day en zal hij voor het hoogste bedrag weg gaan.
Dus heb ik gelijk bij het uitkomen van de advertentie op marktplaza mijn eerste bod uit gebracht voor deze pracht fiets.
Mocht ik bij de vorige Quest.. 1 week virtuele eigenaar zijn, nu duurde het een uur en ging men over mijn plafond bedrag heen.
Zal het bedrag nog niet noemen maar het is wel ..”Over de Top” .

Vandaar een pluim voor de nieuwe velomobiel-makers zoals de Sunrider die het aandurven om nieuwe velomobielen op de markt te brengen.
Je zou verwachten dat ze dan worden geholpen bijv; met subsidie of dat de kopers gesubsidieerd een velomobiel kunnen kopen.
Bij Aerorider heeft men de subsidie aanvraag geprobeerd maar opschieten doet het niet....Toch gaan deze bedrijven door.. Dikke pluim

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,

Op http://wimschermer.blogspot.com/
is ook een discussie gaande over de "handel" in 2e-hands Questen.
Bij de tekst: Biedingen al naar recordhoogte. datum 20/02/08.

Ik ben het met jou en de anonieme schrijver op het Blog van Wim Schermer eens.
Ik vind het ook een rare gang van zaken dat iemand elk jaar een nieuwe Quest koopt en er dan zoveel winst op gaat maken. Na verloop van tijd heeft hij zijn eerst gekochte fiets gratis!!!