maandag 21 mei 2018

Van Quattro+ terug naar Quest



Er is afgelopen week veel gebeurd. Eerst het ongeluk met Jan , zodat er een totallos gebutste Quest werd vervoerd in de aanhangwagen, hierna lag er weer een gloed nieuwe  Quest in.
De quattro+ is ingeruild voor een splinter nieuwe Quest in dezelfde kleuren.  En dat is een top service van velomobiel.nl  
In de berichten hiervoor heb ik mijn rijervaringen op geschreven.
Laatste fijn afstellingen
Gisteren met George (op ziekenhuishuis bezoek) naar Hoorn gereden en kon hem gewoon weer bijhouden J . Het voelt weer als vanouds en het fietsplezier bij mij… is weer een stuk groter.
Het wachten is nu op de racekap (velomobielonderdelen) om zijn stroomlijning nog meer te verbeteren.
En kan de belijning erop...

9 opmerkingen:

Wim zei

Mooie kleurstelling ook bij een Quest.

Mooi dat jouw zoektocht je nu toch weer een mooie en fijne vm heeft opgeleverd.

Moest ook gewoon weer een Quest worden toch...... ;-)

De Bobslee zei

Proficiat Cees! Kan je in elk geval zeggen dat je het geprobeerd hebt, dat de QV niet goed genoeg beviel kan je niets aan doen, dat kan gebeuren.
Nu heb je dan weer een fiets die je zeer zeker zal bevallen!

Groeten, Adri.

Unknown zei

Mooie fiets Cees gefeliciteerd, wanneer je er een keer mee richting Zeeland komt hoor ik het graag. Zo zie je maar weer snelheid is ook een vorm van comfort.

Piet zei

Ja, die goeie “oude” Quest is zo gek nog niet.

Wilco Pompert zei

Hoi Cees, ik had hem afgelopen woensdag al bij vm zijn staan. Mooi! Veel plezier ermee!

CV zei

Hmm, ik blijf dat mooie foto's vinden; Q's en QV's in dezelfde kleuren naast elkaar.

Goede service van velomobiel.nl

Quezzzt zei

Ik heb me laten vertellen dat ze aan een nieuwe Quest aan het werken zijn, je hoort nog eens wat op zo'n 3D cursus :-)

Dan moet je deze weer inruilen :-))

Jan.E zei

Ik kan je overstap begrijpen. Ik heb hetzelfde gevoel. Ik mis mijn quest en de snelheid. De QV was voor mij ook een vergissing. Ik weet niet of ik er lang mee zal rijden.

Mick zei

Tja, jongens...Zou dit nu de reden zijn dat Ymte het VM.nl-schip
verlaten heeft? Of beschik ik dan over meer mensenkennis dan goed voor me is?