dinsdag 21 oktober 2014

Onstuimige L.E.L.2014 (met video)

Keerpunt Enkhuizer sluizen.
Zondag 19 oktober werd de LEL.2014 (Lelystad-Enkhuizen-Lelystad) gereden. Een tijdrit voor ligfietsen en velomobielen. Wij Martin, George, Andre, Markjan en mijzelf bemande het keerpunt. Dit halverwege de tijdrit bij Enkhuizen (op ong. 25 km. van af Lelystad. Het weer was onstuimig en zeker van invloed op de eerste paar liggers . Dit alles is te zien in onderstaande videolink waar alle fietsers voorbij komen.
                                      Excuses voor het enthousiaste aanmoedigen .

10 opmerkingen:

Gerrit zei

Jammer dat de video niet te starten is

Cees zei

Gerrit: Het wordt tijd voor een upgrade op je PC :) Mijn harde schijf was gister overleden. Nu weer op en top tekeer gaan :)

De Bobslee zei

Hoi Cees,

Lekker even zitten meegenieten......
Petje af voor de vrijwilligers bij het keerpunt! Onmisbare mensen....

Groeten, Adri.

Belle zei

Super leuk filmpje, leuke teksten! Geeft mooi beeld van de situatie.

Wim Schermer zei

Hi Cees,
Prachtig om dit filmpje te zien. Het enthousiasme spat er vanaf.
Dank aan Martin voor het snelle omzetten.
Groeten,
Wim

Arnold, Hoorn (West-Friesland) zei

Krijg haast spijt dat ik er niet bij was, zoveel enthousiasme !!

Dirk Drost zei

Mooie video. Jammer dat ik het dit jaar heb moeten missen.

Mooi gedraaid keerpunt door Harry trouwens ��.

Groet,

Dirk

Harry Lieben zei

Wat een leuk fillempie!

Mick zei

Het is ook duidelijk waarom Jeroen Koeleman dit keer een ander de overwinning gunde, brrr!

Unknown zei

Leuke video. Dank voor het snelle omdraaien. Sorry dat ik niet wist dat ik mijn naam en nummer moest doorgeven.