dinsdag 11 oktober 2011

Tijdrijden LEL & Texel

Hoge snelheden, Winnaars??
NK Texel: 
Vandaag kwam de uitslagenlijst per post van het NK tijdrijden op Texel binnen.  Toch uniek in dit digitale tijdperk dat er ook nog een papieren versie verschijnt (Ruim 1 maand  erna maar misschien is de post wat trager op Texel) Er stonden ook nog wat krantenknipsels met foto’s erbij. Verbazing alom toen ik het bericht van de Texelse krant las over Hoge snelheden bij het NK tijdrijden. Met daar naast een foto van Kees van Hattem  en Martin.  En de meeste weten dat Kees de laatste jaren een snelheid produceert van 32 KM en niet voor niets de bijnaam Kees 32 (km) en/of raceKees heeft . Of deze Tesselse verslaggever ziet in beide potentiële winnaars. Gelukkig gaat de laatste tijd Kees zijn snelheid met sprongen vooruit en hoop dat hij meedoet as weekend met de LEL.


A.s. zondag 16 oktober de L.E.L.  hoop dat het weer dan wat beter is, want de afgelopen dagen was het weer bagger. Veel wind en regen. Kon zo mooi mijn combikap uitproberen maar veel Kilometers kon ik niet maken. De benen voelen dan ook net zo aan als het weer “bagger” Vorig jaar heb ik onderstaande video gemaakt bij het keerpunt.
Voor nieuwe rijders of liggers die niet weten hoe daar te keren en te rijden.. kunnen ze deze video nog een keer bekijken. Voor het keerpunt (aankomend) bovenaan blijven rijden op het fietspad... Terug rijden dan onderlangs via de B-(werk)weg die later weer op hetzelfde fietspad uitkomt .
 Tot zondag.

2 opmerkingen:

Kees van Hattem zei

Beste Kees. J.l zaterdag reed ik bijna de hele rit naar Lelystad 50 km p/u. Als ik al mee zou doen, wordt ik zeker geen laatste. Zorg jij nou maar dat je Wim voorblijft. Tot zondag, en het weer is prima om een goede tijd neer te zetten. Kees " al lange tijd 38 km 'van Hattem

Cees zei

Wim voor blijven wordt niks dit jaar maar.. Ik Ben nog jong als ik net zo oud als Wim ben lukt het me misschien wel.... Maar.. dat jij geen laatste wordt kan je alleen bewijzen als je mee doe :) Groet Cees.. Die er niet voor gaat maar wel mee doet..