donderdag 9 april 2009

Toch mee Rondje Texel, Kijk uit voor slecht fietspad.

Kan toch mee met rondje Texel, op het eind van de middag kon ik mijn Quest halen bij velomobiel. Hij is technisch weer helemaal de oude (zelfs verbeterd, nieuwe achterbrug, koplamp) . De kraakplekjes zijn verstevigd aan de binnenzijde. Alleen de Quest zal in een later stadium worden geschuurd en overgespoten. Hierdoor kon ik toch mee naar Texel morgen.
Sinds kort heb ik mijn werkplek op een andere locatie ‘ het KIM”, tegen over de Texelse boot . Ik rijd dan het laatste stuk over het slechtste fietspad van Den Helder. Dit is een fietspad met bomen. Er liggen heel veel bulten in het fietspad (van soms 30 cm hoog). De tegels worden door de wortels omhoog gedrukt . Het enige voordeel is dat iedereen hier heel langzaam moet rijden. Bij tegenliggers moet ik bij sommige bulten wachten tot zij voorbij zijn.
Dit fietspad gebruiken we morgen ook om naar Texel te gaan. Tip voor het dozijn Texel-gangers, om bij het inrijden van de gemeente Den Helder (na de brug) wat rustiger te rijden en zoveel mogelijk links op het fietspad rijden (want een Quest komt niet zonder schade over deze bulten)
Tot morgen .. en ik sluit op Wieringen aan.

Geen opmerkingen: