vrijdag 10 april 2009

10 april Toertocht Texel velomobiel

Wat een schitterend weer om een rondje Texel te maken. Er waren dit weekend vele vormen van ligfiets evenementen. Waaronder ook het Paastreffen waar veel liggers naar toe gaan. Daarom viel het mij mee dat er zoveel velomobielen zich hadden opgegeven voor deze toertocht. De velomobielrijders kwamen van alle windstreken (volgens mij waren het er meer dan een dozijn plus een ligfiets). Ik zelf ben aangehaakt in Slootdorp omdat ik gisteren mijn Quest heb gehaald in Dronten en deze nog even moest uitproberen en afstellen. Vandaar gingen we over Wieringen naar Den Helder waar we onder weg toch nog even een groep bukkers eraf reden. Hierna door na Cocksdorp waar de Twister ligfietsclub ons trakteerde op appelgebak met koffie (grandioos). Hierna via de duinen weer terug naar de boot, waar Pe het tempo aanvoerde, voor dat we het wisten waren we de rest kwijt, echter bij de boot kwamen we allemaal weer bij elkaar en trakteerde Wim ons op ijs wat er wel in ging. Terug in Den Helder verdeelde we ons in diverse groepen en reden we op huis aan. Het was een leuke toertocht en zeker voor herhaling vatbaar. Hierbij de LINK naar meer foto's

Geen opmerkingen: