vrijdag 26 mei 2023

De Milan GT inmiddels bij I.C.B

Mijn bestelde Milan Gt is inmiddels afgeleverd bij I.C.B in Dronten. Ik had met Ymte afgesproken dat ik hem compleet met kap zou afhalen. Jan van Velomobileworld.com had op zijn site daar nog een apart bericht over geschreven Het nieuwe model " Battle Mountain Hood met Motor Vizier" heeft wat meer hoofdruimte en een krasvrij motor vizier.
Ik wacht daar dus graag op en het omruilen met mijn huidige quest wordt nog even uitgesteld. Inmiddels maak ik mijn eigen viking quest gereed om af te leveren in Dronten. Reclame gaat eraf en de reflecterende Vikingkop en logo laat ik nog zitten. Ik heb ook de afsluitende lexaan plaatjes voor de voetengaten weggehaald, vond het zonde maar... sommige velonauten willen liever met open voetgaten rijden.
De extra LED V verlichting laat ik zitten omdat dit stukken veiliger rijd dan die ene rode achterled (..en de leds kan je in snelheid en sterkte afstellen) Zo ook de grotere accu en de extra knipperlichten aan de zijkant.
De accu capaciteit is het eerste wat aangepast word bij de Milan, bij de quest heb ik hier (zeker in de winter al veel plezier van gehad.) Het kan dus niet lang meer duren, om de milan compleet met kap op te halen..

Geen opmerkingen: