woensdag 10 mei 2023

Bestelling Nieuwe Milan GT.

In juli 2008 kreeg ik voor de eerste keer een velomobiel een Quest . De wachttijd was toen nog rond de 3 jaar .. en 2e handse velomobielen waren duurder dan de nieuwe. Heb er altijd met veel plezier in gefietst. Weinig tot geen mankementen gehad. En veel mee gefietst . Op het ijs, sneeuw, bagger, slechte weersomstandigheden niets was te gek.. zo ook met wedstrijden op de baan, weg en circuits het was en is nog steeds een snelle fiets. Op fiets vakanties en toertochten was het heerlijk fietsen, veel gezien en gedaan. De quest velomobiel is in aanschaf behoorlijk prijzig maar ..was het dubbel en dwars waard. En heb er al een aantal gehad met steeds een andere belettering en striping .
Heb tussendoor, een half jaar een quatrovelo gereden maar voor mij was dat geen succes.. En heb nu een ander type velomobiel bestelt de Milan GT.
Een beproeft en snel model met ruime instap. Deze fiets heeft zich bewezen als degelijke en snelle velomobiel. George Krug gaf mij de laatste zet om deze te bestellen. Ampers Wachttijd en eind mei / begin juni zou ik deze Milan kunnen gaan rijden . En komt mijn viking quest te koop via Ymte ( I.C.B. in Dronten)... Zal daar apart nog een bericht over plaatsen.

4 opmerkingen:

De Bobslee zei

Proficiat Cees! Een mooie fiets, ik wens je alvast veel plezier en veilige kilometers toe!

Wim zei

Aha, de volgende Milan-rijder.

Daar ga je blij van worden.

De GT is zelfs nog iets groter dan de Quest van binnen heb ik begrepen. Klopt dat?


Mijn SL is wel echt klein hoor. Daar passen alleen mannetjes zoals ik in.

De GT staat ook iets hoger op de wieltjes. Er kunnen iets bredere banden onder. Al met al een iets gebruiksvriendelijker vm.


Gefeliciteerd met je aankoop.
En nu nog even wachten dus.

Peter de Rond zei

Mooi voor je Cees, tja als je ouder wordt het je een snellere fiets nodig :-)
Hij rijdt als een Quest, maar is wat lager, en hierdoor stabieler.
Geniet ervan.

Theo Z zei

Goede keuze! Ik rij er al bijna een jaar tot volle tevredenheid mee (GT).