zondag 1 december 2013

Gereed maken OBT en winter.


Black Panther achterband
Vandaag de kojak er achter afgehaald en vervangen door de Black Panther. De vorige BP heeft er 3 winters om heen gelegen. Ik heb niet lek gereden, rij eigenschappen waren voor mij perfect (zelfs op ijs) en eigenlijk had hij nog wel een tijdje meegekund (nu 8000 Km.) maar ik ga het lek rijden in mijn woonwerk verkeer niet opzoeken. Dus het was tijd om een nieuwe te bestellen. 
Even gegoogled waar de goedkoopste te krijgen was en dit was bij bolcom voor 23.99€ incl. verzend kosten. Niet duur en voor 23:00 uur besteld werd hij met post.nl de volgende dag geleverd. Hoe ze het doen weet ik niet maar ben er wel blij mee J .   Het is voor mij een super band.


Mijn eigen voorbereidingen op de OBT schieten niet erg op. Een hardnekkige verkoudheid zorgt ervoor dat ik mijn Km. niet echt kan maken.  Ook hierom beslis ik pas de laatste week of ik ga. En 27 december is niet echt een aantrekkelijke datum om door te persen en heen te gaan.
En weet precies waar ik aan begin. zie link Oliebollentocht Tilburg 2010  gekkenwerk ??


3 opmerkingen:

De Bobslee zei

Dag Cees,

Inderdaad niet duur, als je weer 3 winters kan rijden voor € 24,--!!
Beterschap met je verkoudheid!

Groeten, Adri.

Maarten zei

Wou je voor een herhaling van 2010 gaan? Minus de sneeuw, wat mij betreft. Met andere woorden: indien nodig is er een slaapplaats beschikbaar.

Cees zei

Dank je wel Maarten. Ik hou het nog even achter de hand :). Ik twijfel nog behoorlijk vanwege een aanhoudende verkoudheid. De laatste week neem ik een beslissing. Groet Cees