zaterdag 13 september 2008

Velomobieltocht Westfrieseomringdijk


Vandaag is de Westfrieseomringdijk voor Velomobielen gehouden. De start was bij het strand van Luna bij de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. De totale lengte was 140 km. maar een retourtje Heerhugowaard vanuit Hippo is 80 Km..die kwam er voor mij nog eens bij. Het was een tocht met lach kramp. Al die karretjes in een bonte stoet met zon, regen een paar lekke banden en een gigantisch goede verzorging.
Via deze link meer fotos.
Voor de stop in Medemblik waren er een aantal lekke banden, hierna begon de zon te schijnen en waren er "bijna" (reed lek 10 km. voor Hippo) geen lekke banden meer.
De pijnlijke & stijve ledematen viel mij mee. Als ik deze tocht op een racefiets had volbracht waren mijn nek en schouders verkrampt geweest.. en nu had ik nergens geen last van.. behalve de kramp in mijn kaken van het glimlachen.

Geen opmerkingen: