dinsdag 22 juli 2008

Garage deur voor Quest


Wij hebben een lange garage en de toegang om een quest te stallen is draaien en keren. (Of ik moet elke keer de auto uit de garage halen) Voor mij al gauw een reden om de slijpschijf te nemen en een eigen toegang voor mijn quest te creëren.Een ruime doorgang (110 x 110 cm) zodat ik er eventueel fietsend door heen kan.
Lat op de muur boren en daar langs slijpen aan beide kanten. Eigen kozijn maken van bankirai hout (wat ik nog had liggen) , scharnieren en een stevig slot erop monteren. Met een draad en een tegengewicht in een pijp kan de deur open blijven staan. Later kan hier nog altijd een motor op zodat de deur automatisch kan worden geopend.
Het is even slikken als je de slijpschijf in de muur zet maar ......

je heb er wel veel voordeel bij als je de quest zo kan pakken en weg kan rijden.

1 opmerking:

Anoniem zei

heyyy
jeej jij heb erg veel geluk gehad zeg!!! en rijd je nieuwe aanwinst een beetje goed??

ik heb een sunrider besteld:P is medio augustus as klaar hopelijk:D rij momenteel op een nazca dat is al erg lekker rijden:P


veel fiets plecier man!

gr marcel,