woensdag 2 april 2008

Plannen voor proefrit sunrider

Het is plannen om met de nieuwe Sunrider een proefrit te rijden.
Een telefoontje naar de fietswinkel Amsterdam om daar de sunrider te testen leverde weinig op. Deze velomobiel was uitgeleend voor een aantal dagen. Toch wel jammer dat er niet meer demo modellen zijn. Zelf had ik echt mijn zinnen gezet op deze fiets.
Als je deze fiets bekijkt (op de website van sunrider) en lees wat je erbij krijgt, heb je hoge verwachtingen van prijs - kwaliteit verhouding. De levertijd is ook kort (bron sunrider ijmuiden)een paar maanden. Ik kon deze fiets ook zo bestellen maar moest dan wel 2000€ voor af betalen. Dat zette mij toch aan het denken. Het lange wachten op een testrit, de matige revieuws op internet en de afmetingen van deze fiets besloot ik om verder te kijken. Bij velomobiel Dronten kon ik direct proef passen en testen, als dit in IJmuiden ook had gekund, was mijn besluit misschien anders geweest. Het is misschien een idee voor de bouwers een demomodel daar te houden en alleen korte testritten toe te staan. Bij ligfietsenwinkel Amsterdam kun je hem voor langere tijd huren (wat nu ook gebeurd)
Nu moet echt de agenda erbij en plannen wanneer deze fiets is te testen..
Helaas is mij dat niet gelukt.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

hoihoi

het is idd erg druk met de verhuur, ik heb gerard van de ligfietswinkel in adam van de week aangeraden om een 2e exemplaar in huis te nemen voor de verhuur,

ik heb hem inmidddesl binnen de sunrider, en rijd erg goddelijk!!!

groetjes marcel,