vrijdag 14 maart 2008

Quest staat vast,Testrit sunrider


Mijn keuze voor de Quest staat vast, eigelijk zou mijn zoektocht nu eindigen. Echter bepaalde modellen zoals de sunrider zou ik nog graag willen testen.
Sunrider IJmuiden verwacht deze velomobiel binnen 2 weken af te leveren bij de dealer Ligfietsenwinkel A’dam. De levertijd zal bij nu bestellen rond juli zijn. Vanaf het begin heb ik dit een prachtfiets gevonden. Alleen wanneer ik kon test rijden,werd dit maar uitgesteld en dit duurde gewoon te lang. Ik heb toen alleen op afmetingen en eigenschappen die op de sunrider-site stonden een besluit genomen en wil die nu onderbouwen met een testrit (een beetje voor mijn gemoeds rust :-)
Mijn visie en besluit was: De sunrider is vrij hoog, breed en zwaar 2780 x 830 x 1180 mm en 35 kg. wat de stroomlijning en snelheid beïnvloed. tov de Quest en Mango.
En de rij ervaringen van de eerste sunrider eigenaar waren niet zo goed..Maar ... het is gebaseerd op theorie en horen van...
nu ga ik over 2 weken de Sunrider uit proberen... wordt vervolgd

Geen opmerkingen: