maandag 26 februari 2024

Oplichting Garmin GPSen marktplaats, gezocht Garmin edge 1030plus of hoger.

Ik ben op zoek naar een GPS garmin edge 1030 plus of hoger. De eerste zoekplaats is Marktplaats en via een ruime zoek circel rondom mijn woonplaats kom ik dagelijks deze Garmin GPSen tegen. Rond de 250 – 300 euro genoeg keus en bij het akkoord gaan van de prijs wil ik deze dan graag ophalen… Echter daarna hoor ik niets meer of heeft men opeens een hoger bod, of wil men alleen opsturen…??
Dit is mij de afgelopen 2 weken al meerdere malen overkomen. Als je dan doorzoek op oplichting en garmin zie je diverse berichten van mensen die geen goede ervaringen hebben gehad en zijn opgelicht. De GPSen van Garmin worden dagelijks op marktplaats aangeboden en... zie door het bos van oplichters maar eens de eerlijke verkoper eruit te halen. Vandaar dat bij ophalen de meeste afhaken of word er een verkeerd adres door gegeven. Wie heeft nog een garmin edge 1030 plus of hoger? en die is over te nemen voor een redelijk bedrag. Hoor het graag..

3 opmerkingen:

André Dronkers zei

Ik kom t z t even bij je langs op je school cees, heb nog wat

Cees zei

Top, zou mooi wezen 😊

Reinier | Intellifiets zei

Tot nu toe nog nooit slechte ervaringen gehad op marktplaats, eigenlijk alleen maar positieve. Zowel als koper als verkoper. De 1030plus is overigens een hele fijne fietscomputer, lekker lange accuduur, snel genoeg en behoorlijk scherm. Ik doe er nog wel wat jaartjes mee denk ik.