vrijdag 3 november 2017

10 jaar velomobiel en gereed maken quest 665.


Op een paar maanden na ..rij ik al 10 jaar een Quest. Dit is een volledige gestroomlijnde 3 wielige velomobiel en was jaren lang de snelste velomobiel.
Nu wordt het tijd voor een nieuwe velomobiel:  de Quattro een 4-wieler en wordt deze  rij klaar gemaakt bij Velomobiel.nl .
Deze week  de 3e Quest 665 reclamevrij gemaakt met een fohn en de reclame stickers en belettering verwarmt zodat de plaklaag loslaat , Hierdoor kon de Quest reclame vrij worden gemaakt.

De vlammen blijven op de Quest, om de volgende eigenaar beter in het donker te laten opvallen.
Het aantal belangstellende voor deze Vlammende Quest valt niet tegen. Er is ook belangstelling vanuit het buitenland.  Er waren een aantal vragen of er wat meer foto’s gemaakt konden worden .
Ik heb deze samen met wat fotos en video’s in een filmpje gemonteerd voor wat meer beeldvorming.
En via een weegschaal de Quest gemeten en deze kwam op 29 Kg. (was ook een vraag) of deze weeg-methode helemaal goed is… weet ik niet.. maar ik denk dat dit redelijk overeen komt.

Deze Quest gaat nu in de verkoop voor een vraagprijs van 5400€ met alle opties en 4800€ zonder deze.. Quest 665 zal bij Velomobiel.nl op maat gezet worden en een laatste check up krijgen. zie ook voorgaand bericht.. (en is inmiddels verkocht)

De nieuwe Quattro staat al in de bedrijfskleuren en krijgt weer een uniek ontwerp

4 opmerkingen:

Roef Veerman zei

Hoi Cees,

Gefeliciteerd met je jubileum! Hoop dat je een koper vind voor de mooie vlammen Quest! Ik vind hem super mooi. De koper mag zich gelukkig prijzen met zo'n nette fiets na die 40.000 km.

Kom je ook naar de vrijwilligersdag van de NVHPV?

Groetjes,

Roef

Pé Koomen zei

En ik weet nog heel goed hoe jij de eerste keer in een Quest zat, bij mij achter het huis, om te "proberen" hoe het zou zijn. Nu weet je als geen ander hoe het is. 😀😀👍👍

Cees zei

Dag Roef,
De plannen zijn er wel dat de bende van NH richting Arnhem gaat. Willen dit uiteraard met de velomobiel gaan doen. Als het een beetje mee zit met de Quattro en George in zijn Df. We kunnen pas volgend weekeinde beslissen ivm werk en weer.
Groet Cees

Cees zei

Dat weet ik ook nog als de dag van gister :) Pe . Je hebt zo al vele fietsers geïnspireerd ( onder meer met je blog) om in een velomobiel te rijden. En middenmeer is dichtbij.. van daar dat ik bij jouw toen even kon proef zitten en was gelijk verkocht.. Heb er nog geen moment spijt van gehad. :)