dinsdag 11 oktober 2016

Herfsttreffen in Biezenmortel (met videos)

Herfsttreffen 2016 was dit keer in Biezenmortel, ik had er nog nooit van gehoord (daar ook niet van Hippolytushoef). De bende van NH was dit keer met 2 man vertegenwoordigd. Jan Geel was mijn medestrijder voor een fietsritje van totaal 465 km. Het ging heen en terug als een speer, totaal geen problemen. Het laatste uur op de terugweg begon het wel te waaien met wat regen maar... dat mocht de pret niet drukken.. ook de toertocht van zaterdag was een pracht rit door Brabant met een stop in Heusden.  zie video hieronder.
De toertocht zelf werd in 2 groepen gereden. De groep die het eerste startte reed ongeveer 70 km. Roef reed voor en ik achter.. na Heusden waren we er wel een paar kwijt maar dat had met "de Wallen" van Heusden te maken..
Hieronder een video voor wat beeldvorming.
De kampeerboerderij was van alle gemakken voorzien . Het slapen was wel even wennen want de eerste nacht was er een "klein alarmpje" wat af en toe af ging...
De 2e nacht ging het al stukken beter en er waren ook wat meer bedden bezet want buiten was het dik onder de NUL graden..
Ik vond het zelf een heel geslaagd weekend, met prima weer, eten en met veel nieuwe gezichten. Iedereen die heeft meegeholpen met dit herfsttreffen.. hartelijk dank en tot ziens bij de LEL of bij de oliebollentocht in Dronten.

2 opmerkingen:

Wilco Pompert zei

Hartstikke leuk Cees, super leukje filmpjes"

De Bobslee zei

Daar sluit ik me helemaal bij aan!