zaterdag 18 juni 2016

Rondje wind en water (video fietsbrug Zwaag)

Fietsrondje van 100 km. via Wieringerwerf , Nibbixwoud richting Hoorn gereden.
Het was open dag bij de windmolens en kon zo eens een keer binnen een windmolen kijken en alles wat hier mee te maken heeft.
Zo ook de windwachter was daar...Met zijn eigen fiets.
Toen door naar Hoorn, via de weggetjes van de fiets routeplanner.
Dit keer over de Fietsbrug van Zwaag (mooi knutselwerk) zie onderstaande video.

Toch lijken de fietstunnels , zoals ook de tunnel in Heerhugowaard


niet goed bestand te zijn tegen de overvloedige regenbuien...
Zullen dit soort fietsbruggen zoals in de video...de vervangers zijn??

2 opmerkingen:

Mick zei

Hoi Cees,

Geinig die bakfiets met propeller (-:
Meewind regionaal duurzaam (die voor het dividend en de rente op mijn windmolenparkcentjes zorgt) organiseert ook een fietstocht: https://www.meewindkoers.nl/meewind Maar ik moet nog vragen of velomobielen mee mogen doen (haal ik niet uit de reglementen).

Willem zei

Die brug is mooi (K) met de bochten.....al een paar keer zowat een tegenligger op me neus geklapt ik ga er niet meer over.