donderdag 29 juli 2010

Afdalen en klimmen


Momenteel zitten we in de "wickley Moutains" een gebergte even onder Dublin. Het fietsen hier valt mij mee. De afdalingen zijn soms spectucalair en de quest houd zich bijzonder goed bij hoge snelheden ober de soms toch wel slechte wegen naar beneden. Boven de 83 km/H geeft de fietscomputer niets meer aan en begint weer opnieuw te tellen. aan de hand van de GPS kunnen we zien dat de 100 km/h bijna wordt aangetikt. (gaat nog wel lukken deze week :) De parachutes halen wel wat van de snelheid af maar je moet ze eigelijk er direct uitgooien als je geen zicht meer hebt. En we hebben al een paar kuitenbijters gehad. |Bij ons heeft ieder een eigen stijl van afdalen en klimmen zelf heb ik voor 30-48-57 en achter 11-30 (9-cassette) dat is goed te doen al heb je wel je eigen klimtempo maar we wachten geregeld op elkaar. Heb nog wat fotos gemaak en deze staan. Hier Link fotos rondje Ierland
Voor de familie thuis Wim (Schermer houd alle dagen een verslag bij en staat op deze LINK

2 opmerkingen:

Martje zei

Hee mannen
Zo dat ziet en klinkt veelbelovend. Heerlijk. Ik krijg alweer zin in mijn eigen fietsrondje met de Muis. Wij hebben trouwens toch besloten naar zuid Duitsland te gaan. Ook ff wat bergjes zoeken daar. Echter gaan we wel open.
Strada 33 is gearriveerd op het Ruige Veld. Toppertje, gaat zomaar t Katje een stukkie harder.
Kus van de Kat en tot spreeks.

Anita zei

Hee kanjer, leuk om op deze manier te zien wat je allemaal doet daar in Ierland. Wens jou en de rest van de club nog veel klimplezier en ik spreek je gauw weer.Dikke kus Anita