De enige snelle
velomobiel met dit ontwerp. Met reflecterende striping zodat deze quest goed
gezien wordt in het donker. Heeft geen schade gehad, wel lichte
gebruikssporen (onderkant)
Komt van juni 2013, nr.665, 39000 km. Mag standaard weg voor 4800 € velomobieltas, gps en telefoonsteun, extra
reflecterende striping stickers, schuimdeksel, afgemonteerd met schredda
voorbanden en achter schwalbe almotion.
Deze unieke carbon quest heeft veel extra’s en mag met al deze onderstaande staande opties, weg voor €5400,- |
Zoals de nieuwste
lichtgewicht racekap van velomobielonderdel.nl met Nacaduct ( €794) , Net
gereviseerde Risse Astro 5 schokdemper (€238), carbonzijvakken voor (€100) , 2x
carbonspiegels (€ 75 ) , Extra accu (€45), anti slip, comfort en nekkussen 50€,
stroomlijning onderkant achterwiel (100€) , gps/telefoon versterker (€25) Extra
26” en 20” buitenbanden (€100) en met een extra reserve voorwiel. (linker
wiel voor is geheel nieuw)
Meer foto's te zien op dit zien op dit blog, ook met de stroomlijning onder de fiets.
Ga je ook CV's rijden met de QV ? :-))
BeantwoordenVerwijderenIk zag je naam al op de bestellijst, ik vroeg me al af waarom jij de snellere Q inruilt voor een QV ? Waait het daar in NH vaak te hard voor 3 wielen ? :-))
De quest kan aardig meekomen in zwaar weer. (OBT13 uitgeprobeerd http://wieringer-velomobiel.blogspot.nl/2013/12/450-km-fietsen-voor-1-oliebol.html ) Rij nu 10 jaar quest en bevalt prima toch... de snelheid is er wat uit bij mij.. Wedstrijden worden steeds minder georganiseerd (Texel is ook al niet meer, volgend jaar de LEL ook niet) en ik rij steeds meer toerritten. Quattro heeft meer ruimte vandaar dat ik het ga proberen... kost iets meer snelheid maar je heb wat meer comfort... Kap zit er vast op.. altijd makkelijk bij wind. We gaan het beleven binnenkort :)
BeantwoordenVerwijderende snelheid is er wat uit bij mij.
BeantwoordenVerwijderende woord ook wat ouder he:P