tag:blogger.com,1999:blog-703739036245712623.post924120164070572687..comments2024-03-11T17:03:26.065+01:00Comments on Wieringer-Velomobiel: Klap tegen mijn hoofd.Ceeshttp://www.blogger.com/profile/02502222339675005547noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-703739036245712623.post-75711404444568557472012-11-14T08:11:31.113+01:002012-11-14T08:11:31.113+01:00i ben benieuwt wat de gemeente gaat zeggei ben benieuwt wat de gemeente gaat zeggemarcel beekmanshttps://www.blogger.com/profile/10663977912038175814noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-703739036245712623.post-42971781339093438992012-11-13T21:57:10.537+01:002012-11-13T21:57:10.537+01:00Grijs materiaal zou verboden moeten worden langs e...Grijs materiaal zou verboden moeten worden langs een weg. Ik ben ook ooit bijna tegen een gegalvaniseerd hekje (van een marktkraampje) gereden. Absoluut onzichtbaar zodra het zicht ook maar een heel klein beetje minder wordt. <br /><br />Dien op z'n minst een klacht in bij de wegbeheerder. Bij <a href="http://www.rijkswaterstaat.nl/geotool/wegbeheerders.aspx" rel="nofollow">Rijkswaterstaat</a> kan je uitvinden wie dat is. Ook spiegeltjes zijn schade, en je weet niet wat er nog met je hoofd aan de hand is. Melden is de allereerste stap, herhaling voorkomen is het eerste doel, excuses en schadevergoeding kan altijd nog.Maartenhttps://www.blogger.com/profile/02858996719781447490noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-703739036245712623.post-74480987875621301212012-11-13T21:30:37.764+01:002012-11-13T21:30:37.764+01:00Jij hebt echt mazzel gehad doordat je er rustig do...Jij hebt echt mazzel gehad doordat je er rustig door heen ging , was je op snelheid geweest dan waren de gevolgen veel groter geweest.<br />Hou wel goed je nek in de gaten .<br />Ik vermoed dat met mist overdag die grijze steigerbuis ook niet te zien is geweest.<br />Hoe kunnen ze zo een afzetting bedenken ? Ik persoonlijk denk dat een klacht bij de verkeersregelaar niet genoeg is , ik zou kontakt opnemen met bijvoorbeeld de uitvoerder en/of het bedrijf wat de regelaars of de afzettingen regelt om herhaling te voorkomen.<br />Als er zo een ongeval (bijv, iets met een steiger )of zelfs een bijna ongeval op m,n werk gebeurt word er meteen een onderzoek ingesteld en presentaties (tailgates) gehouden om iedereen te informeren en herhaling te voorkomen en al het mogelijke word gedaan om het veiliger te maken.<br />Die pilon kan iemand zo weghalen en dan heb je weer dezelfde onveilige situatie.<br />Dus werk van maken en zorgen dat het nergens anders gebeurt is het devies.Gerrithttps://www.blogger.com/profile/10880798482591985681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-703739036245712623.post-74497440782695042042012-11-13T21:13:41.692+01:002012-11-13T21:13:41.692+01:00Hoi Cees,
Dat komt gelukkig nog goed af.
Ik zou d...Hoi Cees,<br /><br />Dat komt gelukkig nog goed af.<br />Ik zou de schade die je hebt gewoon claimen bij degene die de afzetting verzorgd.<br /><br />Groeten<br /><br />Rob.<br /><br />ps ik heb me al opgegeven voor de OBT 2012Robbedoeshttps://www.blogger.com/profile/12738581102313006787noreply@blogger.com